Et godt sted at holde din julefrokost
Hvis du står for at skulle holde julefrokost i århus enten som firma eller som privat, så er der sikkert en lang dosmerseddel, du har lavet på forhånd, der skal ordnes i forbindelse med, op til og efter julefrokosten.
Det kan næsten tage pusten fra selv den bedste julefrokostplanlægger.
Lad os tage fat i førstnævnte situation, hvor man som firma enten bosiddende i Aarhus eller med tanke om at holde det langt væk fra der, hvor ens tilholdssted normalt er, så er der en del man kan spare ved at udlicitere den opgave til et andet firma.
Dette firma kunne godt være Turbinehallen i Aarhus.
Og hvorfor så det?
Lad os tage udgangspunkt i den nævnte huskeseddel og se på, hvad du sparer af tid og andre omkostninger ved at videregive opgaven til Turbinehallen.
Hvad de klarer for dig i den forbindelse er især:
– Lokalitet
– Mad
– Drikke
– Opsætning
– Oprydning
– Opvask
– Servering
Det er praktisk talt alt det, som du ellers skulle sørge for som firmaejer eller anden ansvarlig i firmaet for, at julefrokosten bliver gennemført.
Tilbage er faktisk bare, at du skal sørge for at samle alle medarbejder og ankomme til rette tid, når de mange juleretter bliver serveret.
Du – og alle jer andre – skal så bare sørge for at sætte jer til bords, se den gode mad bliver serveret eller vælge maden fra buffeten.
Drikkevarerne af forskellige typer står allerede klar, så du kan få alt, hvad der hører en klassisk dansk julefrokost til sammen med arbejdet.
Du skal hverken selv sørge for at pante flaskerne eller feje gulvet, når de ret så sikre ufravigelige tømmermænd melder sig dagen efter.
Her er det bare med at have en ædru chauffør, flere af slagsen, tage det offentlige eller andet, så man kan komme sikkert hjem i seng derhjemme, eller hvor man ellers sover.
Betal regningen, og så skal du bare sørge for at have en god julefrokost!